V četrtek, 21.11.2024 od 12 ure dalje in v petek 22.11.2024 od 7 ure dalje imamo inventuro, zato bosta trgovina in servis Gitas zaprta. Ponovno se vidimo in slišimo v ponedeljek 25.11.2024!
Splošni pogoji spletne trgovine podjetja GITAS, Kranj, d.o.o., so pripravljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1). S spletno trgovino upravlja podjetje GITAS, Kranj, d.o.o., Zgornje Bitnje 1, 4209 Žabnica, davčna številka: SI24828289, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju prodajalec). Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med podjetjem GITAS, Kranj, d.o.o., in kupcem. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi. Splošni pogoji poslovanja so na vpogled tudi na prevzemnih mestih prodajalca.
Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je v spletni trgovini sklenjena v trenutku, ko prodajalec kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: potrditev prejema naročila). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za prodajalca kot kupca. Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku prodajalca.
Prodajalec omogoča naslednje načine plačila:
*možno samo na lokaciji prodajalca, z upoštevanjem pogojev plačilne in kreditne kartice!
Na prevzemnem mestu prodajalca je možno plačilo z gotovino ali z zgoraj navedenimi karticami.
Pri plačilu s kreditno kartico preko spleta nas v primeru preklica naročila ali spremembe načina plačila s stani uporabnika obvestite na gitas@gitas.si za kreditiranje kartice ali vračila kupnine.
Pozor!
Stroški provizije pri plačilu po povzetju, ki jih zaračuna Pošta Slovenije niso vključeni v strošek nakupa in jih kupec plača sam ob prevzemu neposredno Pošti Slovenije (poštarju ob dostavi oz. ob prevzemu na enoti Pošte Slovenije).
Prodajalec ob dostavi naročenih artiklov kupcu priloži tudi račun. Na računu sta razčlenjena cena in stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.
Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo prodajalec kupcu omogočil odstop od nakupa.
Vse objavljene cene na prevzemnih mestih vsebujejo DDV.
V primeru plačila s plačilnimi ali kreditnimi karticami veljajo še naslednji pogoji:
Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe.
Če želite, da vam izdamo račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: Pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla brez razloga kot to velja za potrošnike (fizične osebe).
Uveljavljanje stvarne napake in vračilo kupnine za pravne osebe ni možno.
Spletna trgovina prodajalca pravnim osebam omogoča naslednje načine plačila:
*Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico zahtevati plačilo z nakazilom na račun prodajalca po predračunu.
Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti s trenutkom, ko potrošnik prejme blago. Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: gitas@gitas.si
V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne ali po pošti ali ga osebno prinese na lokacijo prodajalca.
Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu neuporabljen, nepoškodovan ter v originalno zaprti in nepoškodovani embalaži. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!
V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti. Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.
Dobavni rok za posamezne izdelke iz kategorije »NA ZALOGI« je 1-3 delovne dni v kolikor blago pošiljamo po pošti. Lasten prevzem na lokaciji Gitas je možen takoj. Za ostale izdelke, ki niso na zalogi je predviden dobavni rok 5-30 delovnih dni oziroma je odvisen od zaloge proizvajalca Kärcher. V času izrednega stanja (epidemije) se lahko dobavni rok podaljša tudi do 60 delovnih dni. Različne naročene izdelke vam bomo dostavili glede na skupni dobavni rok.
Artikli imajo garancijo kot je navedeno na garancijskem listu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu, ter ob predložitvi računa. Garancijski rok za artikle Kärcher iz programa Dom in Vrt je 2 leti oziroma pri nekaterih izdelkih tudi do 5 let.
Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije. Strošek dostave se prikaže v nakupovalni košarici in se prišteje k skupnim stroškom nakupa. Znesek dostave blaga za artikle znaša 10,00 EUR za dostavo aparatov ali 4,00 EUR za dostavo čistil ali dodatne opreme. Ob spletnem nakupu v vrednosti 500,00 EUR ali več je dostava kupljenega blaga brezplačna.
Pozor!
Stroški provizije pri plačilu po povzetju, ki jih zaračuna Pošta Slovenije niso vključeni v strošek nakupa in jih kupec plača sam ob prevzemu neposredno Pošti Slovenije (poštarju ob dostavi oz. ob prevzemu na enoti Pošte Slovenije).
Prodajalec uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.
Nikoli ne bomo zlorabljali vaših osebnih podatkov na kakršenkoli način. Vaših kontaktnih in osebnih podatkov ne bomo nikoli posredovali tretji stranki, razen če tako zahteva zakon. Nikoli vam ne bomo pošiljali e-sporočil, na katere se niste prijavili. Kadarkoli se lahko hitro in enostavno odjavite od katere koli naše e-pošte.
Osebni podatek je informacija, ki vas identificira: vaše ime, priimek, elektronski ali fizični naslov. Naša spletna trgovina ne zbira vaših osebnih podatkov razen, kadar vi to omogočite, tj. ob naročilu izdelkov ali kadar se naročite na naše e-novice.
Naša spletna trgovina bo uporabila vaše osebne podatke izključno zaradi tehničnih razlogov administracije na spletni strani, da vam zagotovi dostop do posebnih informacij ali za splošno komuniciranje z vami. Naša spletna trgovina ne bo posredovala vaših osebnih podatkov tretji stranki ali jih kakorkoli tržila drugje, razen če posredovanja podatkov tretji stranki izrecno dovolite oz. tako zahteva zakon. Zaposleni v naši spletni trgovini so po dolžnosti zavezani k spoštovanju vaših zaupnih podatkov in obvezani po sporazumu o zaupnosti. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.
Informacije, ki jih o sebi posredujete naši spletni trgovini, nadzorujete vi. Če se odločite, da vaših podatkov ne boste posredovali naši spletni trgovini, potem do nekaterih spletnih mest na strani ne boste imeli dostopa. Uporabniki, ki se želijo odjaviti od prejemanja novic, se lahko odjavijo na naslovu gitas@gitas.si ali po pošti na naslov Gitas, Kranj, d.o.o., Zg. Bitnje 1, 4209 Žabnica.
Kadarkoli dostopate na našo spletno trgovino, se splošni, ne osebni podatki (uporabniki spletnega iskalnika, število obiskov, povprečen čas obiska na spletni strani, obiskane strani) avtomatično beležijo (ne kot del prijave). Te informacije uporabljamo za merjenje privlačnosti naše spletne strani in izboljševanje vsebin in uporabnosti. Vaši podatki niso predmet nadaljnje obravnave in niso posredovani tretji stranki.
Piškotki so neopazni dokumenti, ki so začasno shranjeni na vašem trdem disku in onemogočajo naši strani prepoznavanje vašega računalnika, ko naslednjič obiščete spletno trgovino. Naša spletna trgovina uporablja piškotke le za zbiranje informacij, ki zadevajo uporabo naše spletne strani.
Naša spletna stran uporablja piškotke zato, da lahko izključno za lastne potrebe razločujemo med obiskovalci in štejemo njihovo število in tako izboljšujemo delovanje strani. V ta namen uporabljamo najbolj razširjeno orodje Google Analytics. Več o Google Analytics piškotkih si lahko preberete s klikom na to povezavo.
Naša spletna stran uporablja tudi piškotke, ki vam zagotavljajo boljšo uporabniško izkušnjo s tem, da si zapomnijo vašo prijavo ali registracijo na spletni strani, vnesene podatke v spletne obrazce in vaše strinjanje z uporabo piškotkov.
Podatkov, zbranih s pomočjo piškotkov, ne bomo posredovali tretjim osebam.
Naša spletna trgovina si močno prizadeva za zagotovitev varnosti osebnih podatkov. Vaši podatki so ves čas zaščiteni pred izgubo, uničenjem, ponarejanjem, manipuliranjem in neavtoriziranim dostopom ali neavtoriziranim odkritjem.
Naša spletna trgovina priporoča vsem staršem in skrbnikom, da naučijo svoje otroke varnega in odgovornega ravnanja z osebnimi podatki na medmrežju. Mladoletne osebe ne bi smele prenašati kakršnih koli osebnih podatkov na naši spletne strani brez dovoljenja staršev ali skrbnikov. Naša spletna trgovina ne bo nikoli zavestno zbirala osebnih podatkov od mladoletnih oseb ali jih kakor koli uporabila ali jih razkrila tretji stranki brez njihovega dovoljenja.
Naše spletna trgovina lahko vsebuje povezave do drugih spletnih strani, za katere ta izjava o varovanju osebnih podatkov ne velja. Ko zapuščate našo spletno trgovino, si zato vnovič preberite izjave o varovanju osebnih podatkov vsake spletne strani, ki zbira osebne identifikacijske podatke.
Če imate kakršna koli vprašanja v zvezi z našo politiko varovanja osebnih podatkov ali kako so vaši osebni podatki obravnavani, se lahko brez zadržkov obrnete na zgoraj navedene kontakte. Na podlagi vaše zahteve vas bomo nemudoma obvestili – pisno in v skladu s primerno zakonodajo – kateri osebni podatki, če sploh kateri, so bili zbrani med obiskom naše spletne trgovine.
Sledimo načelom transparentnosti in skrbnega ravnanja z osebnimi podatki v skladu s Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov (angl. General Data Protection Regulation – GDPR; v nadaljevanju uredba) in Zakonom o varstvu osebnih podatkov. Potrebujemo vašo privolitev, da lahko osebne podatke, ki smo jih pridobili z vašo prijavo na naše storitve, uporabljamo, hranimo in obdelujemo za določene namene. Vse informacije o upravljanju posameznih privolitev najdete v nadaljevanju.
Z izpolnitvijo obrazca za prijavo na prejemanje objav o aktualni ponudbi in novostih s področja spletne trgovine se uporabnik strinja s posredovanjem podatkov, ki v skladu z zakonodajo veljajo za osebne podatke. V tem primeru so to: ime in priimek, e-pošta in IP naslov naprave, s katere se prijavlja.
Posameznik lahko od upravljavca osebnih podatkov kadarkoli zahteva, da stalno ali začasno preneha z uporabo njegovih osebnih podatkov v prej navedene namene. Takšno zahtevo lahko kadarkoli naslovi na e-poštni naslov gitas@gitas.si in podrobno navede, katere privolitve želi preklicati. Poleg tega ima tudi naslednje pravice: pravico do dostopa do svojih osebnih podatkov, ki so bili zbrani v povezavi z njim, pri čemer lahko upravljavec uporabi vsa razumna sredstva za preverjanje istovetnosti posameznika, čigar so osebni podatki, posebej v primeru spletnih storitev in spletnih identifikatorjev.
Prodajalec se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da prodajalec ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo prodajalec kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.
Prodajalec ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih prodajalec v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.
Prodajalec spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Prodajalec se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.
V primeru težav se kupec s prodajalcem lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 04/ 23 15 700 ali po elektronski pošti na gitas@gitas.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Prodajalec se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si prodajalec prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Gitas, Kranj, d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL
Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!
Pogoji veljajo od 01.02.2021
Pooblaščeni prodajalec in serviser zastopanih blagovnih znamk
100 % varen in udoben nakup iz domačega naslonjača
Hitro in enostavno obročno odplačevanje z Leanpay
Zagotovljena varna in brezskrbna dostava do vaših vrat
© Vse pravice pridržane 2024. Izdelava: Kokos Agency